Äntligen

Åhh... Jag har inte fått igång internet på hela dagen..Men nu !!!
Fråga mig inte vad jag gjorde...???
Har varit riktigt duktig idag. Var ute å gick stora fifallasvängen!!
Den tar ca 1 timma o 20 minuter här hemmifrån.
Men gud sååå skönt det är när man gjort det! Tur oxå att det inte började regna förrän nu..:)
Får se hur det blir med huset... verkar inte som dom tar vårat sista bud??
Men vi går inte längre upp nu så hoppas att dom tänker till o tar det!
Borde ju göra det tycker jag med tanke på att det varit till salu i två år snart. O ingen annan som är intresserad.

Måste gå o klippa mig snart igen! Så jag kan få bort det slita ordentligt snart o sen bara vänta på ett mirakel som gör att håret växer sig lång igen!
Ångrar så mycket att jag klippte av det..men men. Nu har jag ju provat o ha riktigt kort så nu behöver jag ju aldrig mer klippa av mig håret. :)

 Kortklippt :)

Åhh hittade massa gamlaroliga kort :)
Ska lägga ut dom imorron kanske :)
Nu ska jag gå o fixa till mig o sen åka o hämta Darling :)

PuzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0