Helgen!

Jaha så var det ännu en grå o tråkig måndag igen då.  Helgen har varit helt klart bra. Fredags blev det hustittande två gånger och i lördags blev det en gång till. Vi fick ju ta hem nyckeln över helgen så vi skulle kunna titta ordentligt. Så det var ju döbra! Så nu vet vi nog ungefär vad det är som måste göras!  Alla är så negativa bara! Tycker att det är alldeldes för mycket å göra iordning... men Jag har ju en underbar sambo som KAN göra det mesta själv!! Så det kommer ju inte bli så dyrt o lägga om tak o dränera. Det är väl det som är prio 1! Men sen är ju inte tomten så jätte bra heller. Men det vill ju älsklingen oxå göra om själv! Sitta i en grävmaskin är bland det bästa han vet :). Så nu hoppas jag bara på att vi får låna till detta!!!!

Dansbandskampen!!!

Stannade å såg den hoc mamma o pappa! Titanix var ju med så det blev en del röstande från oss. Och dom gick ju vidare!!!! Hoppas på att dert går lika bra nästa vecka oxå!!

Näpp ska försöka mig på o få ihop ett Cv idag!! Tycker det är sååå tråkigt att skriva det! Så Karina jag kommer hem till dig så kan du skriva det till mig!! :)

PuZz!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej hej! Vad trevlig blogg du har...:) Alltid kul att hitta nya att läsa! Kram Emma

2009-11-16 @ 09:52:19
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0