Hoppas hoppas hoppas!!!

Ja det vore helt underbart om huset visar sig vara bra! Skulle ju sååå gärna vilja flytta dit!
Blir å åka o titta sen i eftermiddag!
Funderar på vad man ska hitta på idag? Skulle vilja måla klart i tvrummet men har ju inte den lila färgen hemma. Men ska nog ta å fixa klart i akvariumet så fiskarna kan släppas i där idag. :)

M;amma o jag var ju i stan igår o inhandlade lite saker till akvarium. Så jag köpte en 9liter svart sand/sten
och lite vita stenar o en påse med rosa...Blir nog väldans snyggt hoppas jag :).

Ska nog krypa ner i solariumet sen å värma mig lite för här inne var det lite småkyligt idag..brrr*

Föröker komma på vad jag ska ha för kläder oxå...Så är det nästan alltid när det är not speciellt..Jag kan gå o tänka på kläder lång innan..men sen blir det att jag tar på mig nåt gammalt tråkigt iallafall....

Skulle vilja ha nån snygg kjol typ guld eller silver :) Men får se vad det blir?

Längta till lördag nu! Ska bli såååå kul!!! Hoppas jag!
Blir nog ungefär 14 stycken skulle jag tror! Blir nog lagom med folk i vårat lilla tvrum!
Se om det blir utgång oxå efter Sjupartyt?
Vore kul:)

Denna drink ska jag dricka på lördag !!

Berry Azz


4-6 cl Bacardi Razz
Tranbärsjuice
Sprite

Bygges i ett highballglas med is
Fyll upp med lika delar tranbärsjuice och Sprite
Garneras med hallon





********************************************************
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0