Huvudvärk...

Vakande vid åtta med huvudvärk... inte skönt alls.
Men nu har jag fått i mig två koppar kaffe så det börjar ju kännas mycket bättre. 
Ska försöka komma igång med mitt cv idag för det är ju ändå skit väder ute så ingen höjdare att ge sig ut å gå. 
Men får se om det kanske blir en liten sväng iallafall sen. Eller om jag ska sätta igång Zumba o köra det ett pass. Jag har ju inte provat på det än. 
Känner att jag skulle vilja föröka gå ner lite nu innan jul. För då brukar det ju bli ganska mycket mat... :)
Åhh så vill jag hitta nån fin klänning till jul. 
Har hittat ett par men vet inte riktigt vad jag vill ha??




Nån av de här kanske??? Fina julklänningar :))

Eller om man ska köpa sig en kavaj kanske? Det kan ju vara rätt snyggt till jeans oxå.


Hittade den här på ellos.se. Tycker faktiskt att den ser riktigt snygg ut.
Lite längre modello oxå. Eftersom jag är så lång så brukar alla bli så kort åt mig. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0