Melroce Place!

Gud vad jag älskade den serien när den gick när jag var yngre!!
Kommer ihåg att den gick på 3:an och sen ändrade vi till Canal Digital eller nåt så att 3:an försvann från oss.
Så min stackars morbror fick sitta o spela in vaje avsnitt åt mig!
Kommer ihåg att det var helt underbart när man fick ett helt videoband med massa avsnitt å se. Jag gick tillomed upp tidigt på morgonen så jag skulle hinna se så mycket som möjligt innan jag gick till skolan!

Så nu hoppas jag ju på att dom nya avsnitten är precis lika bra som de gamla!

Gamla!!!




Nya!






Hösten är räddad

Följ den nya fristående Melrose-serien från start när premiären går av stapeln den 23 november!

 

I rollerna hittar vi bl a Jessica Lucas från 90210, artisten Ashlee Simpson-Wentzden och Michael Rady (Greek & Swingtown). Katie Cassidy (Harpers Island), spelar rollen som den mäktiga pr-kvinnan Ella Simms och som den medicinstuderande Lauren Yung ser vi Stephanie Jacobsen (Terminator: The Sarah Connor Chronicles).
Från originalserien får vi åter stifta bekantskap med intrigmästarinnan Sydney Andrews (Laura Leighton) och Dr Michael Mancini (Thomas Calabro), som lägenhetskomplexets nya hyresvärd. Även Daphne Zuniga (Jo Reynolds) dyker upp i ett avsnitt.

 

Serien, som är en salig blandning av intriger, hemligheter, konspirationer och bling bling, tar ordentlig fart när en människa hittas brutalt mördad i husets pool..

 


Pilotavsnittet av nya Melrose Place ser du måndagen den 23 november kl. 21.50.



Får inte missa!!!!!

Caio!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0