This is me.....

Jag heter: Linda
Min ålder är: 26

Nöjd med mitt utseende?: Ja för det mesta :)
En typ som gillar att bråka?: Nej
Längre än 1.75cm?: Ohhh ja en hel halv centimeter längre :)
En person som älskar att retas?: Händer väl ibland :)
Alltid glad?: Inte alltid men väldigt ofta iallafall!
Piercad: Japp! Läpp o Näsa.
Förlovad: :)
Positiv när det händer tråkiga saker?: Nej det är väl inte lätt o vara.
Se på tv?: Ja
Vara med mina vänner?: Hmm...föröker även om det inte blir sååå ofta.
Vara naken?: Jaha då.... :)
Be till gud?: Nej, jag ber inte till någon som inte finns.
Sova?: Ja, varje natt.
Sjunga i duschen?: Nej jag duschar ALLTID ihop med Älskling och jag vägrar låta honom höra mig sjunga.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Har nog hänt! 
Stöta på andra fast du redan har en flickvän/pojkvän?: Näpp! Har ju världens underbaraste.
Hamnat i bråk?: Ohja!
Blivit slagen?: Nej, det är ingen som vill slå mig :)
Fått komplimanger av en okänd?: Ja, många gånger!
Skrikit åt en okänd person?: Ja för längesedan! :)
Klarat ett prov?: Ja
Sårat någon? Ja, det har väl hänt 
Slagit någon tillbaka?: Jao
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?:Nae..
Slagit en vän?: På skoj bara :)
Kallat din vän för sexbomb?: Ja det tror jag!
Klagat på dig själv?: Ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Nej jag är en ängel :)
Rymt hemifrån?: Nej
Fuskat på prov?: Ett par gånger kanske..
Tagit droger?: Nejdå!
Gillat en av samma kön?: Nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Ja, det gör jag hela tiden


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svara i din blogg i ställethehe Ja jag menade huset i det inlägget.Det är ju lite gulligt men tror inte att något tyvärr är gjort i det på flera flera år så får se om det blir att kolla på det..Hur gick det för er då?

2009-11-17 @ 12:33:37
URL: http://www.metrobloggen.se/thesoundoftears
Postat av: Linda

Det såg ju mysigt ut på bilderna tycker jag ju. Vi ska se om vi kan lägga ett bud nu och se om dom går med på det. O sen blir det väl för Jocke å gå till banken o se om han får låna.. Hoppas!

2009-11-17 @ 12:55:46
Postat av: Hanna

Ja det gör det..På sommaren så är det jätte fint i det området det ligger men just nu såg ju tomten ut som ett bombnedslag för han som bor där nu har nog inte brytt sig så mycket om varken huset eller tomten..Huset har ju legat ute på annons snart ett år ungefär så från början skulle han ha lite över 900.000 för det..Ja det är bara hoppas att dom går med på det o sen banken med..håller tummarna för er:P

2009-11-17 @ 14:06:24
URL: http://www.metrobloggen.se/thesoundoftears
Postat av: Linda

Det är likadant med det vi tittade på. Tomten ser fruktansvärd ut nu på vintern! Men har man bara ork och kan så går ju det o göra iordning.

2009-11-17 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0