Uhhh.... pust o stön!

Gud vad jag är trött på att inte ha nåt o göra! Sååå tråkigt att vara arbetslös!
Vore väl skönt om man kunde ge sig ut o motionera lite. Men inte i det här pissiga vädret!
O köra nåt pass framför tvn pallar jag inte. Blir så tråkigt efter en tio minuter så då ger jag upp!
Hoppas på bättre väder imorron för isådfall blir det en långpromenad!

Jaha helgen blev ju lyckad med sexparty o allt!
Jag var ju lite orolig där ett tag att hon hade glömt bort oss men hon dök ju upp precis när hon skulle!
Tyckte ju att partyt var rätt lugnt mot vad det brukar vara när det är bara tjejer!
Ser nästan ut som om killarna skäms när dom ska titta på alla dsaker.. hihi!
Men pengar gick det ju åt! Vi gjorde nog av med 700:- ungefär! (vilket de flesta andra oxå gjorde!)

Blev ju en sväng till Davidssons sen oxå...för oss tjejer iallafall!
Min darlign är ju inte sååå sugen på att gå ut här men han har ju sina skäl o det förstår jag ju med!
Men det blev rätt trevligt ute iallafall. Blev inte överdrivet med dansande...men kul var det!!



Sen hoppas jag ju på att kunna komma iväg o titta på huset igen den här veckan! Så man kan avgöra om man ska lägga ett bud o om det är nån mening med att boka en besiktningsman oxå. Vet ej riktigt vad det kostar men ska föröka forska lite i det imorron! Och se sen om man kan hitta nån bra!
Hoppas på att älsklingen har ringt mäklaren när han kommer hem o bokat in en tid!

Näpp nu ska jag gå o fixa till mitt ormbo till hår! Tycker det är sååå tråkigt å fixa till det  nu när det är så fruktansvärt torrt o tråkigt! Vill att det ska börja växa ordentligt o bli fint igen så man kan göra lite ljusa slingor igen. Är lite sugen på att vara blond igen! Tror jag. Jag har ju en förmåga o ändra mig hela tiden. Vill vara blond. svart, mörk, sjusbrun o allt på en gång! Det enda jag absolut aldrig kommer prova ä'r rött. Vet ej varför jag inte gillar det..men tycker det ser ja..........................!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0