Äckel katt!!

Jaha då har man torkar...typ bebis bajs!! Äckligt...spyr nästan. Dumma katt som bara sätter sig!
Men nu åkte han ut. Så det får bli en storstädning idag. Hade ju tänkt att gå en sväng idag men får bli en annan dag. Imorron ska jag ju eventuellt med mamma till stan på en inte så rolig sak....


Nu har jag tonat håret oxå..se hur det blir! Skulle ju inte gjort det igentligen men men...tog en toning iallafall.
Sliter ju inte sååå mycket på håret.
Hoppas på att mina hårgrejor kommer hem idag!

Goldwell Dualsenses Rich Repair Leave-in Cream Fluid
Krämig lotion som reparerar håret



Goldwell Dualsenses Rich Repair Leave-In Serum
Den mest intensiva behandlingen med en långvarig återuppbyggnad.



Goldwell Kerasilk Ultra Rich Care Treatment
Underbar kur som ger mycket torrt hår och skadat hår ny energi och styrka.



Hoppas att det här hjälper mitt skadade hår!!!!

Ska föröka klippa till löshåret med så det passar in i mitt hår!

♥♥♥
Puzz!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0