Blåsiga dag...!

Skönt att jag kunde sova lite länre idag...ända till 9!
Men vaknade ju med huvudvärk och ont i halsen... inget vidare.
Försöker hälla i mig lite kaffe så huvudvärken blir bättre!

Känner att det inte kommer bli alltför mycket gjort idag...men jag ska föröka ta mig ner till viken
och gå en sväng med Zkazi! För han behöver verkligen det.

Var ju på Matrialmännens tjejkväll igår och det var rätt kul!
Blev lite plockmat (mumsigt) och några glas vin. Köpte ett sommarpartybord för 20:- rätt billigt!
Och så blev det en burk med färg som dom bjöd på. Och jag valde färgen Gunhild :)
Mörklila!
Så nu måste jag sticka till stan snart och köpa vit färg så jag kan måla om i hallen...sen blir det bågra stänk av Gunhild i det vita...tror det kan bli rätt bra?

På lördag blir det visst tjejkväll hos Lollo! Vet ej om jag ska-...
Vill du med isåfall Karina??


Men sen kommer det bästa av allt!!!!!
Sexparty med Lena den 7 November!!!
Så himla kul!!!! Och hon är ju bara för rolig oxå!!!
Vet bara
inte vilka jag ska bjuda.....
Typ Lollo o Jocke
Jag o Jocke
Mamma o pappa
Karina o Leffa?
Putte o Hanna

Måste komma på fler!!!


Näpp nu måste jag ge mig iväg o sminka mig sen gå gå gå!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0