Burdi Burdi!

Haha!!!
Jaha torsdag ja....Började dagen med solning..men tyvärr börjar nog rören bli lite för gamla så det ger inte mycket att ligga där. Och så är det ju grymt tråkigt!!!
Men vill ju ha lite färg ju...gillar inte att vara blek...vilket jag oftast är :(

Kollar runt på lite skor...är ju sugen på att köpa nya..IGEN..har typ 30 par minst i garderoben...:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Det här är två som jag VILL ha...men vet ej vart dom finns att få tag på!
Och så måste jag ju bara ha ett par overknee stövlar oxå...:)



Ska försöka ge mig ut på en långpromenad idag med... måste komma igång nu och motionera ordentligt!
Ska bränna ut Zumba skivan oxå så mamma o jag kan börja :)

Försökte mig på det här men inte lätt alls..inte för mig iallafall!
Men kanske ska köra på linjen att ta lite vin till så man blir lite mer följsamn i kroppen hihihi:)

http://www.youtube.com/watch?v=XrLLaldY-l4


Längtar till sexpartyt oxå!!!
Hoppas på att alla kommer... är rädd för att massa säger att dom kommer och sen drar sig ur i sista minuten...måste ju vara ett visst antal för att det ska vara gratis ju!



Älskar denna låt!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Hi0xyltOwc0



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom lila stövlarna finns på tradera, så kolla där..

2009-10-08 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0