Knasigt....men fick sån längtan!

Kände bara sån lust att börja skriva i min blogg igår när jag släckte lampan för att sova!

Wiearied.....eller nåt.. haha

Karinas fel...hihi...Började ju med ett f*****ng tandläkarbesök igår...sen en sväng runt viken och sen ett stopp hos Karina. Och Karina och bloggar hör ju liksom ihop.
När jag väl var hemma så fasnade jag ju vid datan och tittade på massa sminkbloggar...kul...(oxå Karinas fel:)) Skulle så gärna vilja kunna sminka så men det går bara inte.... Träning träning träning kanske!
Finns några coola här!

http://makeupsex.devote.se/blogs/1506830/saajaeklafoerbannad-.htm

Måste börja köpa lite färgade ögonskuggor snart....

Hmmm funderar på om jag ska ta och göra nåt vettigt idag...typ städa som jag gör varje dag...Men måste ju det eftersom vi har fem katter och en hund som grisar ner!

Ska försöka mig på en kul sminkning oxå...och sen blir det tjejkväll på matialmännen ikväll med mamma syster och svärmor.... Blir nog kul!



Kommentarer
Postat av: Karina

Jaa, ALLT är MITT fel.. "Karina och bloggar hör ju liksom ihop" det var det värsta! =)

2009-10-07 @ 11:39:02
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är ju så ju!! :)))

2009-10-07 @ 12:20:04
Postat av: Karina

Förresten så tycker jag du är grym på att sminka dig själv! you know it! Bara köpa hem lite färger och testa lite olika varianter ju, får inte vara fegis ;)

2009-10-07 @ 21:51:56
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0