Så j***a ja... nåt???

Fredag *jippi* gud så underbart!!
Kan bli att öppna flaskan jag fick av Karina ikväll kanske.. mmmm
Kan vara gått till maten som blir klyftpotatis med morötter...nån gryta med filé i och sen lite vin kanske.. :)

Funderar på vart jag ska gå idag? En sväng runt viken kanske..men måste ta cykeln ner till viken isåfall.
Tror inte voven kan gå riktigt sååå långt än.

Såg ett par skor på bloggsidan... Ja vad tycker ni???
Inget jag skulle ta på mig iallafall!



Undrar om man kan gå i dom överhuvudtaget... Ja finns många mysko skor....
Jag gillar annars mina nya..:)
Men lite höga bara men snygga!!! (tycker jag iallafall.)


          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0