Ujuuuhhh!!!

Har gått och känt denna äckliga kattbajs doft och inte kunnat hitta vart det kommer ifrån!
Har städat o städat och torkat golv...men NEJ den finns där ändå!

Men nu är den hittad!!!

I tvättmaskinen!!!!!!
Hur kan han få för sig att sätta sig i tvättmaskinen och göra grej nr 2!
Jaha så det var ju bara att sätta igång och köra en tom tvättmaskin!
(efter att jag torkat rent så gått det gick)
Funderar nu på om jag ska köra den en gång till för att vara helt säker på att allt vekligen är borta!

Nån som vill ha en kattunge????

Men iallafall. Har precis varit o handlat. Blir kycklinggryta med matlagningsyoughurt, paprika, lök och svamp.
Får se hur det blir...gott förhoppmimgsvis!
Skickade sms till KARINA men hon svarade ju inte.... Tänkte kommit förbi en sväng men men
Jag kunde ju ha ringt förstårs men såååååå smart är ju inte jag!

Ha även tonat håret! OCH DET BLEV SUPER!!!!!
Blev ett helt nytt hår!
Det har ju varit fruktansvärt torrt och skadat!
Har inte ens behövt ha spray eller nåt i för det har stått av sig själv!
Men nu är det superlent igen!!! Så tänk vad en liten tonung kan göra :)





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karina

Tvättmaskin, handfat.. alltid lika trevligt XD

2009-10-22 @ 02:54:39
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0