Nagellack på jobbet!

Brukar försöka måla naglarna (med genomskinligt lack)ganske ofta när jag jobbar för dom går av såååå himla lätt annars! Men glömmer ofta bort det oxå...o då går dom sönder.
Så jag har nästan alltid korta naglar...tråkigt!
Men nu när man varit ledig så har dom ju börjat växa lite igen så nu ska jag va duktig o
måla dom ofta så dom inte går av lika lätt!

Men det är ju inte alltid sååå roligt o ha ofärgat lack hela tiden o jag hittar aldrig nåt med färg som jag tycker sitter på mer än en dag!
Men så målade jag naglarna med ett rosa lack i helgen o gissa om det satt bra!!!!
Tillockmed på jobbet!

Tyvärr så tror jag bara att det lacket finns i rosa o lila...vad jag sett iallafall....
Det var ju egentligen Emilias present så jag får åka in o köpa mig ett eget så då blir det ett av varje färg!

Gissa viklet det var då!!!

Jo HELLO KITTY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0