Typiskt

Skulle va duktig o gå en sväng runt Viken idag....o självklart började det regna när jag gått en bit....
Men tog ett litet vav iallafall... Men snacka om att jag var dyngsur när jag kom hem!
Älskling ringde när jag var halvvägs o frågade om han inte skulle komma o hämta mig.
Men jag var ju redan blöt så tyckte ju att jag lika gärna kunde gå sista biten oxå.
Men det var skönt med en dusch sen!

Älskar min fina sambo!!!!!

Och min UNDERBARA DOTTER!!!
Saknar henne!!!

Nu blir det nog o sättaig vid tvn ett tag men finns ju kanske inte så mycket o se.
Så blir väl Allsång kanske!

Började föresten se på en film igår. Men den var så lång så vi såg klart den idag.
Skitbra film!!!!
Fram till sista kvarten...
DÅLIGT SLUT!
Hatar filmer med slut som inte är som man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0