Dåligt med uppdateringar

Har blivit lite dåligt med inlägg sen jag började min utbildning i måndags men jag ska försöka komma igång nu igen. Men man är ju helt slut när man kommer hem o så ska det lagas mat o städas o fixa...
Dom två senaste dagarna har väl varit så där...lite segt på utbildningen när vi gått igenom typ hur man lär sig att diskutera i grupp. Men nu är det slut med det så imorron börjar nåt nytt igen. Hoppas på att det blir lite nmera kuligt.

Ser inte ut som om det blir nåt husköp heller. För han tog inte vårat bud.
För då gick han back på affären...men huset är ju inte värt mer än vad vi bjöd och man kan ju inte betala överpris bara för o vara snäll mot nån annan. Och det är ju inget ställe som vi verkligen VILL bo på.
Utan vi tänkte ju mest att det skulle vara kul o ha ett eget och sen "prova på" att bo så där med grannar runt omkring o se om man trivs. Men men det dyker väl upp nåt vart efter.... hoppas jag ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0