Fixat lite.

Var iväg o solade en halvtimma och tvättade håret.

Sitter o funderar på att det vore kul om man kunde tjäna pengar på att blogga...skulle göra att man skulle lägga ner mera tid på det.
Så jag har suttit o tittat runt lite och hittade några sidor.
Vet ju att jag aldrig skulle kunna tjäna massa pengar på det...men drömma kan man ju alltid!

Nae gud vad klockan gå...Ska ju till Karina vartefter o sminka mig... Så måste fixa håret o lägga basen...hihi så slipper hon det jobbet.

piiippp min mobil! Syster.

Kommer tillbaka sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny Furenbäck

Hej Linda,



Har försökt ringa dig idag. Vi har en hon katt som envist kommer till oss och vill in, jag undrar om hon är er??. Svart o orange. John säger hon är eran. Hon är ofta i stallet hos oss och sitter gärna utanför vår ytterdörr och skriker och vill in. Jag vill ju inte släppa in henne om hon redan har ett hem. Kan du höra av dig snälla.

Mvh Jenny i grannhuset

2010-02-03 @ 18:17:21
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0