Jo men visst!

Så arbetsförmedlingen avklarad....
Har nog aldrig sett så mycket folk där nere på en o samma gång..
Var väl typ 10 pers... Har nog aldrig hänt förut när jag varit där.

Mötte upp mamma o syster efter det och gick o kolla utförsäljningen på skor som öppnade idag.
Men dom som jag ville ha kostade 200 sisst dom hade dom på rea men nu hade dom visst höjt upp det vanliga priset och så var det 50% på det.... dumt gjort....
Så då blev jag lite snål...iförsig är väl inte 300:- heller så farligt men är man arbetslös så är det kanska mycket.

Så på månddag börjar utbildningen med 1-4 veckors teori.
Sen blir själva utbildningen på 10 veckor.
Det ska bli kul o få rova på alla olika saker och få en grundutbildning i allt.
- ritningsläsning
- mätteknik
-MIG/MAG svetsning
-TIG-svetsning
-Ellära A
-CNC introduktion
- Manuell skärande bearbetning
-Arbetsmiljö
- Heta arbeten

Sen är det arbetsplatsförlagt utbildning i 13 veckor.
Så då är jag tillbaka på mitt gamla kära jobb igen.

Om jag inte öppnar en skobutik vilket jag helst av allt vill göra!





Kommentarer
Postat av: Daniel

--



Helt rätt ;) städa är ju sååå tråkigt :D

2010-02-11 @ 15:18:25
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Frida

Hejsan!

Allt bra med dig? :)

2010-02-11 @ 18:32:18
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Det är väl bra med mig om man bortser från min huvudvärk. Har du några planer för helgen då? :)

2010-02-11 @ 21:23:54
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0