MODETEST!!!!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.
Bekväm, kommer visst bar på ett..... Hjälp mig!!!!!

Vad innebär mode för dig?
Jag föjer inget speciellt mode...har det jag tycker är snyggt o som jag trivs i!

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
New Yorker , Gina Tricot

Shoppar du second hand?
Nån gång på Tradera

Vilken är din favoritdesigner?
....Inte en blekaste....

Vad var din favorit i höst?
Lårhöga stövlar!

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Inte mycket. Men om jag hade pengar då skulle det handlas mycket!

Dyraste plagget respektive billigaste?
Brukar inte köpa superdyra saker..... Så kommer inte riktigt på nåt.
Fynd brukar man kunna göra ganska ofta.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Absolut! Mer hoppas jag!

Brukar du tröstshoppa?
Nej

Högklackat eller lågklackat?
Högklackar är helt klart snyggast!
Men har båda

Vilken är din drömväska?
Är inte mycket för väskor.
Skor är mer min grej då.

Vilket blir ditt nästa köp?
Ett par nya stövklar kanske.


Favoritplagg just nu?
Svarta taghitsen...

Favoritaccessoarer?
Örhängen

Kommentarer
Postat av: malin

anmäl dig till veckans blogg på min sida =*

2010-02-03 @ 05:37:26
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0