Underbara lördag med Snö!!!

Vaknade halv 7 idag av att J:s mobil ringde...och jo visst det hade ju snöat så det var bara för honom att ge sig iväg till jobbet.... Kul värre. Tur att vi somnade så tidigt igår.

Vi lagade plankstek igår och den blev hur god som helst.
Jag gjorde för första gången inte på pulvermos utan RIKTIG mos.
Sen hade jag skivat en skinkstek o lagt i en marinad som jag blandat i honung i!
Och köttet blev så himla mört att det typ bara ramlade sönder o smälte i mun.



Emilia fuskåt lite när vi fixade maten oxå!



Så söt hon är!!!!

Jaha får se vad man ska hitta på idag då??
Blir nnog o åka o fika hos Svärmor o Svärfar kanske och sen en sväng till mamma. Vi får väl se.

Ska fixa nåt gott o äta ikväll med. Funderar på om det ska bli en tre rätters
för att fira Alla ♥ dag idag istället när Emilia är här.
Sen får det bli en myskväll framför Tvn med lite chips o dipp och grönsaker tror jag!



Kommentarer
Postat av: Karina

Haha vilka busar :) Den där planksteken såg ju jäkligt äcklig ut ;) Vart äre ni ska titta på hus då? <3

2010-02-14 @ 02:35:25
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Den var ÄCKLIGT god!! haha.. Vi ska tilla på ett hus på Dalvägen 14.

2010-02-14 @ 07:43:05
URL: http://lhindshy.blogg.se/
Postat av: Karina

OMG, fatta vad nära vi skulle bo, IGEN :) Satan, hoppas det ser bra ut då :)

2010-02-14 @ 19:55:01
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0