Vaknade väldigt tidigt....

Lilllördag haha. Skönt att det börjar närma sig helg igen.
Jocke sa igår att vi skulle låsa in oss o bara mysa hela helgen...Låter riktigt mysigt...

Vaknade vid kvart i tre av att Jockes telefon ringde.
Så det var bara att krypa ut ur täcket för jag skulle ju köra honom till jobbet.
Typiskt att det skulle komma massa snö just idag av alla dar...
Men men. Så jag har druckit kaffe o tittat på Paradise Hotel.
Shit!!! Första gången som min absoluta favvis vinner ett program.
Gillar Jacki!!! Hon påminner så himla mycket om en kompis...Rätt lika!

Börjar bli lite seg nu så funderar starkt på att gå o sätta igånbg solatiet
 o lägga mig o slumra där lite innan jag börjar fixa med håret.
Ska ju åka iväg till Karina sen o bli sminkad.  ΦΦ
Får se hur det blir idag.
Hon är ju duktig.
Men hoppas ju på att hon gör en lite diskretare sminkning idag eftersom jag ska ut på Viken efter det...





Kommentarer
Postat av: malin

toppen! behöver du hjälp med annonseringen är www.designadinblogg.se en väldigt bra sida. eller så e det bara att fråga mig =D

2010-02-03 @ 06:35:06
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0