Välddigt lite sömn!

Snö o snö! Räcker det inte snart!! Igår kväll fick ju J åka iväg o ploga i en timma..... O sen fick han gå upp halv tre i natt o börja jobba oxå... Så tråkigt! O jag har ju sååå svårt o somna om när han åker! Undrar varför. För jag har ju inte sovit många timmar inatt för jag hade svårt o somna igår somnade väl vid elva tolv nån gång o sen vaknade jag halv tre av klockan.  Och sen kunde jag bara inte somna om! Ska föröka gå upp o lägga mig i sängen o sola lite o se om jag kan somna i nån timma eller nåt.


ZZZzzzzZZZZzZZZZ


Kommentarer
Postat av: Karina

..och det bara fortsätter snöa! får hoppas på mindre snö snart så du/ni får mera sömn ;)

2010-01-19 @ 09:11:52
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0